Mjeh

Tjena folket. Bättre sent än aldrig att uppdatera, eller hur. Och den gången jag känner för att uppdatera, fungerar inte blogg.se som det ska. Jippie. Så ingen bild för er idag. Tyvärr! Har så mycket som pågår just nu i mitt liv att jag har ingen ork eller motivation att uppdatera. Är helt slut efter jobbet. Kommer hem, lägger mig på soffan, sover en stund, äter middag.. Sen går den resterande tiden åt att söka jobb och ny billigare lägenhet. Har hållit på i flera månader med samma grejer så jag tror att jag håller på att bli tokig. Och den ynka lediga tid jag har spenderar jag med pojkvännen. Men nästa vecka har jag hela veckan semester. Då ska jag passa på att bara chilla. Tänker inte ens titta på jobb den veckan. Ingenting. Bara göra det jag vill göra. Med detta korta osammanhängande inlägg tackar jag för idag och vi ses igen då lusten att blogga faller på.

Kommentera här: