Pluffsig

Åh vad härligt att vara tillbaka i lägenheten. Började dagen med "wake up yoga" i sängen,
fortsatte med 7minuters HIIT träning, avslutade med en kalldusch och sen frukost.
Super början på dagen och det hälsosammare livet.
Vägde mig för första gången på hur länge som helst och blev lite skärrad tbh.
Har inte vägt såhär mycket sen lågstadiet, och då vägde jag inte ens så här mycket.
Egentligen är det väl inte så mycket, men att nå sin högsta vikt hittills är lite skrämmande.
60,9kg stod vågen på i morse. När fan har jag lagt på mig 7kg?
Egentligen bryr jag mig inte om vad vågen säger, men jag känner mig "pluffsig" och energilös.
Så nu blir det ändring på det. Kroppen ska bli mer tonad, jag ska få energin tillbaka och
jag vill inte känna mig pluffsig längre. 2015, are you ready? Coz I am ready TO BURN SOME FAT.

Kommentera här: