The sims 4

IIIHIHIHIHII. Putte köpte en tidig födelsedags present åt mig i lördags <3
Så har töntat The sims hela söndagen och hela måndagen. Och idag.
Fast inte än idag. Måste deala med mig själv att inget Sims före jag kommer hem från tandläkaren.
(Ska och kolla upp om allt läker som det ska då jag fortfarande har ont/ömmar i hålet)..
Så nu blir det examensarbete-funderingar tills jag måste traska iväg till tandläkaren.
1 Anonym:

skriven

Blir du klar med skolan till jul?

Svar: Jag är osäker.. Har fortfarande finskan kvar och det är så mycket saker att göra i skolan nu i höst.. Så jag har valt att inte stressa! Jag gör det i min egen takt och blir jag klar fortare än vad jag tänkt så är det ju bra, men om det drar ut sig till våren är det absolut ingen panik för mig! :)
Jonna Teir

Kommentera här: