Christmas

ÅH vad jag älskar min industrial. Har velat ha en såååå länge och nu äntligen <3
SÅ FINT att jag dör lite.
 
Har haft en riktigt mysig jul. Har bakat knäck, pepparkakor och jultårtor (/julstjärnor).
Har myst med familjen, spelat sällskapsspel, skrattat, ätit god mat, öppnat julklappar
och haft det trevligt. En riktigt bra jul med andra ord!

Men nu är jag hemma igen och har gjort mig klar inför kvällen. Ska ut och festa lite.
Hade inget varmvatten då jag kom hem så fick duscha i ISKALLT vatten, fyfan.
Hemskaste jag varit med om på länge.
Nu tänker jag iallafall kolla lite anime och chilla innan jag beger mig på förfest.
Ha en finfin fortsättning på dagen/kvällen <3
1 Anonym:

skriven

Va fick du i julklapp :)?

Svar: Hmm.. Bland annat: En bok med recept, en av mina favoritböcker: DET av Stephen King, pengar så jag kan göra ett S-kort, fina ljuslyktor, en söt julmugg, sushi-kit och mycket mer :)
Jonna Teir

2 Anonym:

skriven

va fin du är när du har håret sådär plattat o rakt =)

Svar: Aw tack! :) Dock har jag inte gjort något speciellt med det, så vet inte varför det va sådär platt :O haha
Jonna Teir

Kommentera här: