Fulla dagar

Tjenare! Börjar samla damm här nu nästan. Har haft så mycket att göra de senaste
dagarna så jag har helt enkelt inte orkat och haft tid att uppdatera. Man måste ta vara
på de dagar man är "hemhemma". Idag har jag och syrran iallafall varit till Tuuri och
bytt min ritplatta till den rätta. Så nu ska jag precis ta och testa hur den fungerar.
Spännande! Senare ikväll ska jag antagligen åka över till syrran och Mattias, spela lite
Xbox kinect och spendera lite tid med dem. Men annars vet jag inte.
Imorgon får jag besök av Daniela & Oline på dagen och sen på natten kommer
älskling hit <3 Men förutom det så händer det inget speciellt ^^
Jag ska bara fortsätta chilla och vila upp mig tills jag åker ner till Hesa igen.
Så vi får se hur mycket mera damm bloggen samlar på sig under tiden ;p
1 Anonym:

skriven

vad ska du göra på nyår?

Svar: Jag kommer vara hemma hos mina föräldrar och äta 3 rätters middag :) Då kommer några av mina vänner hit och firar också. Och vem vet, om någon krog är öppen på kvällen kanske vi åker dit en sväng :)
Jonna Teir

Kommentera här: