God jul och gott nytt år

Yo folket. Kör hårt på osminkat dessa lediga sköna dagar. Skyller på den nytagna piercingen.
Känner mig som mig själv igen. Älskade näspiercing, som jag saknat dig <3
Men fy va ont det gör att ta näspiercing. Fattar inte dem som säger att det inte gör ont XD
Eller så har jag bara extra känslig näsa. MEN whatever. Den är där igen nu, jeij ^.^
 
Har varit hemma i nästan en vecka och det är första dagen jag sitter vid datan,
så har helt missat att kika in och önska alla en GOD JUL och GOTT NYTT ÅR.
Min jul var riktigt mysig. Spenderade den 23 och 24 på sommarstugan med familjen.
Bakade massa julgodis och spelade olika brädspel, käkade massa gott och öppnade julklappar.
Sen som vanligt åkte vi ut och festa den 25. Super skoj det med! Nu är det bara nyår att se fram emot.
Och sen att åka ner till Vanda igen. Har lite roliga planer som jag verkligen ser fram emot. Hihi.
 
MEN!
Har kollat på en bil också som jag faktiskt gillar. Ingen ful jävel som är kört över 300 tusen km.
Den har lite lustig färg men den är lite kört och väl skött. Ska bara diskutera lite med
morsan och farsan ikväll och sen imorgon har jag förhoppningsvis köpt en ny bil. Woop woop.
1 Anonym:

skriven

Är det slut mellan dig och han från åland? :o

Svar: Jepp!
Jonna Teir

Kommentera här: