Neon

Kolla in mina nya fina yllestrumpor :D De är riktigt neongula i verkligheten!
Fick ett par vantar och en halsduk i samma färg också. Det är min mormor som har
stickat dem, så tack till henne! :) Det piggar verkligen upp vardagen!
Annars då? Kom hem runt halv 5, gick och handla, käka mat och nu har jag bara
chillat. Är otroligt trött.. Tror jag håller på att bli sjuk :< Ska försöka lindra symptomen
(och förhoppningsvis inte alls bli sjuk över huvudtaget) genom att så småning om
fixa en supersmoothie med lime, mango, banan, spenat och nåt sånt. Måste få i mig
massa vitaminer och mineraler av alla slag för att slippa bli sjuk, haha.
Finns inget värre än att vara sjuk.
1 Sarah:

skriven

Jätte roligt att du är med och tävlar :D lycka till

2 Nathalie A.A. Yrvenstam:

skriven

följer dig med nu :)

3 m:

skriven

så du fieg a nu,, super :D

Kommentera här: