Perkele som man säger på finska

(That moment when your hair matches the color of your scarf).
 
Har haft såna jobbiga dagar de senaste dagarna så jag vet inte vart jag ska vända mig.
På tosdag kväll, förra veckan, gick min bil sönder. Fick vänta en halvtimme på bergningsgubben
och va hemma först halv 12 på natten. Yay. Fredagen blev tidig väckning för jag va tvungen
att åka tåg till jobbet. Fick sen ett samtal från bilverkstaden och de sa att jag måste köpa ny bil.
Det va alltså inte värt att försöka reparera den. Yay.. FML.
Som tur va hade jag min syster på besök så det lugnade mina nerver lite.
Igår och idag har jag haft extra långa arbetsdagar så har varit som en zombie.
Varav en av dem helt i onödan. Men men. What can you do about it.
Och till på det har jag haft en molnande ryggvärk som kommer och går. Irriterande..
Som tur är får jag börja 9 imorgon. SOVMORGON YAAY.
Och så fick jag glada nyheter idag dock: Jag får lång julsemester, jeeij! Ända tills vecka 2!
Woop woop. Så mamma kommer ner den 22, hjälper mig tömma bilen så den får föras
till skroten. Sen packar vi allt i hennes bil och så åker vi hem till Närpes!
Ska bli riktigt skönt med jullov. Att få komma hem till familjen och alla vänner.
Speciellt att få spendera lite tid med min kära guddotter som jag inte sett på gud vet när <3

Kommentera här: