Joximoxi

Hohhojajaa.
Här händer det grejs. Över helgen va vi till Tropicario & till borgbacken. Vi käka sushi och massa gott
japanskt godis. (Älskar KitKat med grönt te, mumsimumsi <3). Sen har skolan och pojkvännen tagit
resten av tiden. Och att pyssla i lägenheten. Ikväll blir det utgång och sen är det helg, wiie ^^
 
Men för att fylla ut detta inlägg lite kommer några roliga fakta om mig:
1. Jag ÄLSKAR fritt fall / uppskjutet / tilt / alla liknande. Så awesome!
2. Jag älskar sushi och min favorit restaurang är Sushi N' Roll på Kaptensgatan i Helsingfors.
Har testat flera restauranger, men återgår alltid till denna varje gång. OBS! Den på kaptensgatan!!
3. Jag råkade spendera 60€ på Luca i form av sötsaker, kylskåpsmagneter och annat skoj. Oops.
4. Jag är sämst på att spara pengar. Alltid hittar jag småsaker jag vill ha till lägenheten, billiga
kläder på ebay/ rea på Nelly eller dylikt. Små pengar blir stora pengar till sist. Sorligt nog.
5. Jag har städat lägenheten så gott som varje dag sen jag kom hit. Jag har plockat, städat undan,
diskat, möblerat om, pysslat, dammat, sorterat..
6. September började nyss, men jag väntar redan på Oktober.

Kommentera här: