Höstjox

 
 Vad shoppar du mest i höst? Helst mysiga tjocka tröjor.
 
Vad ser du fram emot i höst? Massor. Först konsert med BFMV. Sen kommer Daniela & Mats så ska vi åka på BMTH. Sen är det alltid roligt att inreda och möblera.
 
Gör du någon förändring med ditt utseende inför hösten? Jepp, blått-aktigt hår för tillfället.
 
Vilket plagg gör den perfekta höstoutfiten? Stor mysig tröja och ett par snygga jeans.
 
Med vilka spenderar du en regnig höstdag med & vad gör ni? Antagligen mina katter, myser i soffan.
 
Favorit sminkprodukter inför hösten? Mitt matta läppstift från Lime crime i färgen Wicked.
 
Höstpyntar du ditt hem? Nja, lite. Mer ljus, byter gardiner osv.
 
Vad är det bästa samt sämsta med hösten? Det bästa är alla fina färger på löven. Det sämsta är att det är kallt, blåsigt och regnigt. Brr...
 
Kommer du klä ut dig till Halloween? Ingen aning. Brukar tycka om att göra sminkningar men ingen aning om jag åker på någon halloween-fest. Får se vad som händer!
 
Favorit nagellack i höst? Använder sällan nagellack.. Så kanske mitt matt svarta nagellack.
 
Dricker du något speciellt i höst? Te i mängder. Päron-choklad är min favorit för tillfället.

Kommentera här: