Jävla design

Håller på att bli tokig. Har hållit på med designen hela dagen men får den inte som jag vill.
Snarare jag fattar inte hur jag ska få den som jag vill. Skulle vilja ha den som på bilden
innan, men det kom så mycket reklam och skit i vägen så det va fult.
Dessutom kunde jag inte lägga till en egen header utan att det såg för jävligt ut.
Suck. Finns det någon som är duktig på CSS och HTML som vet hur man fixar?
 
Kommer låsa recept bloggen tills designen ser ok ut igen.
1 Johanna - enklaknep.se:

skriven

Är det bara reklamen du vill ta bort eller är det mer fix och trix du vill göra?

// Johanna

Svar: Det är reklamen jag vill ha bort vid sidan! Men det står så här: {% endif %}<!--### loop AD do not remove or move ###-->
{% endfor %}
{% endblock entry_loop %}

Så det går inte att ta bort den :/
Jonna Teir

Kommentera här: