Beer pong

(bild från google).
Jafyfan. Vilken kväll det var igår, haha. Spelade beer pong (med vin istället för öl) och det slutade
väl inte så bra. Det va sjukt roligt och vi mötte ett riktigt bra team så det gick ju som det gick.
Blev så full att jag åkte hem halv 12, haha. Men så kan det gå. Min snälla älskling som kom och
hämta mig iallafall <3 Och så fort jag kom hem så slockna jag i sängen ^^
Men det va en riktigt rolig kväll fast jag åkte hem så tidigt.
 
Idag har jag bara legat i sängen (notera: jag är inte ens lite bakfull! NICE.) och spelat pokemon.
Och börjat kolla på en ny serie; Kuroshitsuji. Har bara sett några avsnitt men den verkar helt ok.
Nu ska jag fortsätta tröga ;p ha en fin lördag! puss
1 Emelie Petersson:

skriven

Haha, vilka minnen detta tog fram :-D Beer Pong :-D

Sv: Åh, tack snälla du :-) Såå roligt att du gilla den :-) Och ja den är väldigt mysig :-)

Kommentera här: