Vampire Knight

Detta är den senaste anime serien jag sett för tillfället. Den va så bra att jag kolla igenom
alla 26 avsnitt på tre dagar. Illa av mig. Men jag har ju alltid gillat vampyrer så inte så konstigt.
Den är riktigt bra iallafall!
Kort och gott handlar den om Yuki, Zero och Kaname. De går i samma skola, men är indelade
i Dag-klassen och i Natt-klassen. Alla människor vet inte att vampyrer existerar och allt görs
för att denna hemlighet ska förvaras. Dock dyker det jämnt och ständigt upp nya problem
som måste tacklas och slutligen bryter ett litet helvete lös.
 
(Ni kan se säsong 1 här och säsong 2 här online!)
1 Nathalie:

skriven

Hej, vetu hur man kan få vinrött hår från svart/mörkbrunt? Så att de röda ändå syns ganska mycket och inte bara i ljuset?:) kram

Svar: Hej!

Då jag färgade mitt hår rött efter jag hade svart hår så minns jag att jag blonderade håret en gång först, sen lade jag i en ganska ljus röd hårfärg.Men beroende på hur ljust ditt hår blir efter blonderingen så välj den röda färgen utgående ifrån det :)

Eller så åker du till en frisör och låter hon/han fixa det åt dig! :)

Kram!
Jonna Teir

Kommentera här: