Det närmar sig jul...

Det närmar sig sakta men säkert jul och många vill ju få sina julklappar köpta så fort
som möjligt. Jag är iallafall en sån ;p Så jag slängde ihop en liten önskelista åt mig själv.
 
Det finns egentligen inte så mycket jag vill ha till julklapp egentligen. Utan det är mest
pengar för att samla ihop till min tatuering. Men har några saker på min önskelista iallafall!
 
En ny elvisp. Min har gått sönder :((
Lila cirkellinser. Klick.
Lila peruk. Klick.
Träningshandskar. (Storlek S). Klick.
Xtend aminosyror (Raspberry blue). Klick.
Och sen presentkort av alla dess slag, för jag älskar kläder.
Och tatueringspengar.
Och pengar för annat som man behöver då man är fattig studerande.
 
Men självklart är jag glad över allt jag får. Julen handlar inte bara om julklappar.
Den handlar ju om MATEN! Och familjen förståss. Hehe ;)
Och Jesus födelse om man tror på "sånt".
1 Anonym:

skriven

Vad ska du med lila linser o peruk till? :)

Svar: Jag har blivit kär i lila för tillfället. Så linserna skulle jag kunna ha varje dag XD Och peruken är mer för rolighets skull! Skulle va skojj att klä ut sig till en Lolita eller nåt och gå i centrum och se hur många som skulle stirra på en, HAHA :D
Jonna Teir

Kommentera här: