Black and white

God morgon på er finisar!
Sådär ser jag ut idag. Vit topp från hm, skjorta från Urban outfitters och svarta jeans
från Cheap Monday som inte syns på bilden.
Sitter annars i skolan och har engelska nu. (Tycker jag skriver det hela tiden, haha).
Slutar runt kl. 12 och då ska jag till centrum med Laura en sväng.
Efter det ska jag och hämta ut ett paket från posten och sen åka hem.
Och det är i princip min dag. Hur ser er dag ut?
1 Nathalie A.A. Yrvenstam:

skriven

följa varandra i bloglovin?

2 Camilla ♥ BF Maj:

skriven

Sv; Tack :D

Nåt spännande som kommer med posten?

Svar: Jag fick yllestrumpor och vantar av min mormor :D
Jonna Teir

3 Sarah:

skriven


Hej jag har ett samarbete med beccadesign och får nu ha min första tävling där priset är ett valfritt smycke. Var gärna med och tävla. Skulle bli jätteglad då :) kram

Kommentera här: