Weekend!

Jag vet inte om ni sett det men jag har ju en ny header. Den får duga tills jag
kommer på något bättre, haha. ;p
 
Idag är det fredag igen då. Det händer inget speciellt alls idag, jag kanske *förhoppningsvis*
får det jag va så excited över på posten för det va i Helsingfors igår. Så tycker det skulle
va konstigt att det skulle ta över en dag att få ett paket från Helsingfors till Esbo? Haha.
Men, you never know. Håller tummarna iallafall. Förutom det är det bara att dega som gäller.
Imorgon ska vi till IKEA en sväng dock. Ska handla lite ramar till min tavelvägg, wie!
Men men, annars har vi inget planerat inför helgen. Vad ska ni hitta på?
1 Anonym:

skriven

Är ni ofta o handlar på ikea?

Svar: Nja, skulle jag inte säga :) Bara om det är något vi behöver ;)
Jonna Teir

Kommentera här: