Mums frukost

Look at that breakfast. NOMNOM. 
Det är bananpannkakor + kiwi. Yummy. Lättaste receptet också;
mosa en banan, blanda i ett ägg och sen om du vill blanda ner 0,5-1 skopa proteinpulver.
Sen är det bara att steka dem en stund. Blir supergott! Mumsmums ^.^ 
Har varit lite off med träningen nu på senaste tiden pga av motivationsbrist, men nu börjar
den sakta smyga sig på tillbaka känner jag. Så ska träna nu då jag känner för det och inte
tvinga mig själv och tappa motivationen igen. Det suger.
Och den andra Maj ska jag börja dra ner på: bullar, socker, godis, ris, pasta, potatis och bröd.
Sen hur bra det går får vi allt se. Men det borde inte va såå stora problem, haha.
Men men.
Ska träna om en halvtimme och sen duscha och göra mig klar inför kvällen.
Blir att träffa kompisar och sen se vad kvällen för med sig. Ha en bra valborg och 1 maj!
1 Anonym:

skriven

Blir ingen sushi då om du ska dra ner på ris :P

Svar: Inte varje dag nej, haha ^^
Självklart kommer jag ha såna där "unna mig själv-dagar" vid speciella tillfällen och typ lördagar, för det behöver man! Man lever ju bara en gång, så man ska inte ta bort det man älskar helt från sitt liv ;)
Jonna Teir

Kommentera här: