Wiie

Det första jag rita med min ritplatta ^^ Det var verkligen inte så lätt som
jag trodde. Det gäller nog bara att öva sig så får man nog in alla genvägar och saker
man kan göra med pennan och själva plattan. Men det är roligt! Jag har så saknat
att rita/måla och nu får jag äntligen göra det på ritplattan/ datorn! WIIE :)
1 Anonym:

skriven

Hade du inte en ritplatta från tidigare som du fick i julklapp/födelsedagspresent?

Svar: Jo det hade jag! Men den vägrade fungera på min dator. Vi åkte och bytte den 2 gånger (och åkte 3h totalt på en dag i bil, enbart för den!). De testade den på stället vi köpte den och då fungerade den, men så fort vi skulle testa den hemma så fungerade den inte. Så tillslut så gav vi upp. Så det känns skönt nu att ha en ritplatta som verkligen fungerar som den ska :)
Jonna Teir

Kommentera här: